keskiviikko 19. elokuuta 2015

Kunnon pepputreeni!

Viimeaikoina olen pommittanut blogiini aika monta eri treeniä. Tein maanantaina niin hyvän viikonaloituksen aamulla kunnon pepputreenillä, niin täytyy tulla tämä teille jakamaan, kun puri niin pirun hyvin pakaroihin. Kuka nyt ei ikinä pitäisi peppu treeneistä ja erityisesti pyöreistä treenatuista pakaroista?! Noniin, sitä vähän minäkin. Ei kun pumppaamaan pakaroihin muotoa!

3x8-10  syväkyykky

Supersarjana: 3 sarjaa
8-10/jalka pakaraliike dippilaitteessa (Sori, en tiedä tämän liikkeen oikeaa nimeä...)
8-10/jalka askelkyykky käsipainoilla

4x8-10 jalkaprässi (Paino kantapäille, niin saat paremman tuntuman!)
3x10x10(x10) etureiden ojennus (pudotus-sarjat ihan failureen asti)

Tämä liike dippi laitteessa oli itselleni ihan uusi tuttavuus, jota vihdoinkin nyt kokeilin. Kauan on ollut suunnitelmissa kokeilla tätä liikettä ja nyt sen tein - perille meni, voin sanoa! Hieman on vielä hakemista oikean asennon ja liikeradan kanssa, mutta eiköhän se siitä lähde sujumaan kun harjoittelee. Olisihan mulla toki ollut videokin tästä liike combosta, mutta eiköhän taas tekniikka pettänyt ja Blogger eikä Youtube suostunut yhteistyöhön videon kanssa... No ehkä ensi kerralla sitten.

Treeni-iloa ja mukavaa loppu viikkoa kaikille!
♥️ Sanni

8 kommenttia:

  1. Treenipostaukset on aina kivoja. Saa taas vaihtelua omiin treeneihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Tsemppiä sulle treeneihin :)

      Poista
  2. Kuulostaa kyllä rankalta tuo treeni, mutta sehän on tarkoituskin! :D Voisitko tehdä joskus treenipostauksen, jonka voisi tehdä kotona?

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rankka treeni on kyllä aina ehdottomasti tarkoituksena! :-) Voin toki yrittää tehdä sellaisenkin postauksen, joka on mahdollista tehdä myös kotona :)

      Poista
  3. Hyvännäköinen treeni! Täytyykin kokeilla :-) Mä en jotenkin ikini saa kunnon tuntumaa helposti pakaralihaksiin esim kyykätessä osaatko sanoa fiksuna mikä voisi olla pielessä. Kyllä se pieni tuntuma tulee mutta enemmänkin reisiin... :-/ Ja voiko tuota dippilaitettu korvata millään muulla laitteella tai liikkeellä? :-) Oot paras!! <3

    http://neeanatalie.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa joo ottaa kokeiluun tämä jumppa! :)

      Monilla on kyllä tuo ongelma, että tuntumat menee enemmän reisille, kuin sinne takapuoleen! Itsellä on täysin toisinpäin ja välillä oikeaan kohtaan reittä on todella vaikea saada tuntumaa. Paremman tuntuman saa, kun vain keskittyy täysillä siihen tekemiseen ja supistaa rauhallisesti sillä kohdelihaksella :-)

      Mielestäni ehkä parhain korvaus dippilaitteeseen voisi olla mahdolisesti jalkaprässi sivuttain yhdellä jalalla!

      Kiitos kovasti <3

      Poista
  4. Mistä oot ostanut tuon pinkin kylmälaukun ja paljon se maksoi? :) ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki kylmälaukku on Sportsnutritionilta! En ole varma, että löytyykö niitä verkkokaupasta, mutta ainakin myymälässä on saatavilla :)

      Se on kyllä tosi kätevä, kun saa kaksi annosta kulkemaan aina pienessäkin tilassa kylmänä mukana! :)

      Laukku maksoi 29,90€ ja sain siitä -10% alennuksen vielä siihen päälle :)

      Käy ihmeessä kurkkaamassa www.sportsnutrition.fi jos sieltä löytyisi ja hyödynnä mun alekoodia SANNI10 niin saat hieman edullisemmin, jos sattuisi löytymään :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️