torstai 27. marraskuuta 2014

Supersettiä vatsalihaksille!

En muista, että olenko aikaisemmin kertonut siitä millaisia vatsa treenejä suosin. Olen kokenut kaikista tehokkaimmaksi keinoksi tehdä supersarjoja, ne vain yksinkertaisesti menevät perille aina kerta toisensa jälkeen. Ja treenin aikana vatsoihin saa niin ihanan ja samaan aikaan niin järkyttävän poltteen. Toisaalta rakastan vatsojen treenaamista ja toisaalta vihaan, niinkuin jalkatreeninkin kanssa menee samoilla linjoilla! Ensi kerralla ehkäpä luvassa juttua mun jalkatreeneistä, mutta nyt viime sunnuntain vatsarääkin pariin! (En taaskaan loistanut kuvissa, joten älkää välittäkö hölmistyneistä ilmeistäni :D)

1. SUPERSARJA
Linkkuveitsi lisäpainolla 
+
Vuorotellen jalat alas ja hallitusti ylös!

2-3 Sarjaa, 15-20 toistoa

2. SUPERSARJA
Rutistus lisäpaino _otsan_ kohdilla
+
Vartalon kierto lisäpainolla

2-3 sarjaa, 15-20 toistoa
 
Tässä oli siis yksi niistä monista supersarjoista, millä vatsalihaksia pumppailen! Tykkään aina treenata vatsojakin lisäpainojen kanssa, koska ovathan vatsatkin lihasryhmä, joka kasvaa ja kehittyy niin kuin muutkin lihakset.
Miten te lukijani tykkäätte treenata vatsalihaksia? Onko supersarjat jo tuttuja vatsoille ja käytättekö lisäpainoja? :) Kokeilkaahan tekin ihmeessä tätä treeniä!
 
 <3 Sanni

15 kommenttia:

  1. AH tää oli LOISTAVA! Olen juuri asettanut itselleni lupauksen saada vatsalihakset voimistumaan entisestään ja paremmin erottumaan ja etsiskellyt vähän erilaisia ja monipuolisempia reenejä niiden suhteen, joten kiitos sinun löytyi taas yksi uusi versio jota kokeilla! Heti huomenna salin yhteydessä täytyy koettaa kuinka tästä selviää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Siper kiva juttu :) ei muuta, kun tsemppiä treeneihin!! :)

      Poista
  2. Jes :) tää lähtee testaukseen :) kyllä mäki käytän vatsoissa lisäpainoja, niin kyllä tuntuu vielä seuraavana päivänä et jotain on tehty :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva! :) Lisäpainot antaa kyllä kivasti extra tuntumaa, vaikka vatsat ovat omallakin painolla tehtyjä kuitenkin raskaita! :D

      Poista
  3. Jee super kiva, kun teit postauksen sun vatsatreenistä! Oon aina kateellisena kattonut niitä sun vatsalihaskuvia, joten eiköhän laiteta tää treeni testaukseen...;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, voi eikä! :D kiitos paljon kohteliaisuudesta, ja testaa ehdottomasti!! :)

      Poista
  4. Tosi kiva postaus, testiin lähtee mullakin! Voin vaikka kotona kokeilla, kun en nyt kuntosalikorttia muuton takia vielä omista. Ja ehdottomasti lisää tällaisia postauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kokeile ihmeessä, varmasti kotonakin onnistuu vallanmainiosti vaikka ilman painojakin :) Toivottavasti nyt sitten päädyt Fressille ;D
      Ja yritän tehdä jatkossakin tämän kaltaisia postauksia enemmän :)

      Poista
  5. Pakko sanoa että vaikka normaalisti aina pyörittelen aina silmiä niille jotka vinkuu että lihakset ei sovi naisille, liian isoina ainakaan ja bla bla bla mut itelleni mä en tahdo turhan näkyviä ja isoja vatsalihaksia ja sixpackia, joten en käytä lisäpainoja. Mun omaan mieleen on eniten yläkroppa jossa selässä ja käsissä on reilusti volaa ja lihoja, sekä tottakai lihaisat koivet, eli tosi selkeä X-malli.

    Niiinno jos nyt ihan rehelliseksi aletaan, niin ehkä jotain tekemistä on silläkin että vatsatreeni tökkii lähes _aina_. Mikä on ihan järkyttävää siinäkin mielessä että mä mielelläni puoliksi asuisin salilla, muista treeneistä saa niin huikeita endorfiinipöllyjä viimeseen tappiin vedettynä, mut vatsat vaan eih. Ehkä se ihannekkin on vaan muovautunu omiin mieltymyksiin vähän sopivammaksi... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. X-malli näyttää kyllä omastakin mielestäni upealle ja sitä lihaa saa kyllä olla :) Mutta myös vatsalihakset on mun makuuni!

      Treenin tökkiminen voi johtua juurikin siitä, että vatsalihakset eivät tavallaan ole mielestäsi niin tärkeät. Itsekin vihasin yhdessä vaiheessa rinnan treenaamista, koska en huomannut mitään kehitystä sillä suunnalla tapahtuvan :D Mutta nyt onneksi kaikki treenit maistuvat, ehkä säkin vielä joskus alat tykkäämään vatsarääkeistä! ;D

      Poista
  6. Moikka!

    kirjottelit tossa pari postausta sitten siitä, että into bloggailua kohtaan jokseenkin lopahtanut, niin siihen haluan sanoo heti alkuun että älä missään nimessä lopeta! Oot ihan mieletön inspiraatio ja musta on niin hauska seurailla sun treenejä, edistystä ja ylipäätään elämää! Oot btw ihan törkeen upeessa kunnossa vaikka ootkin saanut rasvaa lihasten päälle (itsesi mukaan, tätä ei kyllä ainakaan näin blogia seuraava ulkopuolinen silmällä näe :D) mutta yleisesti ottaen musta se näyttää jopa paremmalta kun sellanen ylikireeseen kuntoon rasvattomaks tiristelty kroppa.
    Anyway, mitä toivoisin ois postaus jalkareenistä! Oot todennäkösesti ennenki kuullu tätä, mutta kuvilla tai ilman, ois kiva kuulla millasta rääkkiä jaloille annat jalkapäivinä :)
    Ja sitten, oisko sulla kuvia itestäs ennen tätä projektia? Luin joskus aiemmin että sulla on ollu melkonen muutos elämäntyylissä mutta muistaakseni siinä postauksessa ei ollu kuvia ollenkaan? Kropasta varsinki ois vertailun vuoks mielettömän kiva nähä kuvia joko ennen tätä projektia, tai sitte sen alkuvaiheilla :) Muutenki joku sellanen ''kuvia matkan varrelta'' postaus vois olla ihan huippu! Esimerkiks parin kuukauden välein jos löytyy kuvia (tai harvemmin) että millasta edistystä on nähtävissä :)
    Mutta hei, tsemppiä sulle ihan sikana ja kaikkee hyvää, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiitos kovasti kivasta kommentista :)

      En aio bloggaamista lopettaa, täytyy vain yrittää löytää intoa tähän touhuun taas :) Eiköhän tämä tästä lähde taas luistamaan! Ja kiitos paljon! Omaan silmään ne pienetkin kertyneet rasvat pistävät kyllä heti :D Mutta eipä sitä millään pienillä rasvavarastoilla ole mitään väliä, kun olen kuitenkin hyvinvoiva ja terve nuori nainen. Jalkatreeni varmasti tulossa toivottavasti mahdollisimman pian, kunhan saan kaverin mukaan salille kuvailemaan liikkeitä! :)

      Joitakin kuvia minulta löytyy lähtöpisteestä, ja tietenkin myös matkan varrelta. Monet kuvat ovat vain sen verran surkeita, että en ole niitä kehdannut tänne blogin puolella laittaa, mutta katsotaan ehkä jatkossa tulee niitäkin :)

      Kiitos paljon tsempeistä! ♥️

      Poista
  7. Sopisiko tämä reeni sellaiseen, kun mulla on vatsalihakset, ei näkyvät, koska sen estää noin parisenttinen kerros läskiä... Eli miten saisin tämän läskin pois? Sopiiko tämä treeni siihen? Kiitos jo etukäteen vastauksesta! Ja vielä, millä treenillä pysyvät, näkyvät vatsalihakset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki sopii, mutta vatsalihasten näkyminen vaatii alhaista rasvaprosenttia ja sen saavuttamiseen ei vain vatsojen tekeminen auta. Jotta vatsalihakset saisi näkyviin, täytyy olla tiukka ja puhdas ruokavalio sekä harrastaa tehokasta liikuntaa! Täytyy tehdä sekä että aerobista liikuntaa kuin myös pumpata lihaksia :) tsemppiä sinulle treeneihin, toivottavasti saavutat tavoitteesi! :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️